Happy - zkouška BH-VT

06.04.2024

Konečně jsem se po dlouhém přemáhání rozhoupala a přihlásila Happy na zkoušku. Po předchozích nezdarech s Árií jsem nějak dlouho neměla odvahu. Árie mi totiž na dvou zkouškách úplně vyhořela, neb jsme vždy chytly termín, když měla falešku a to s ní prostě není řeč.

Happy mě velmi potěšila a zase tak trochu povzbudila do práce. Šla krásně, byly jsme tam celou dobu spolu a parádně jsme si to užily. Happy je v tomhle hodně po Belle - soustředěná a čeká, co vymyslí panička a nevymýšlí žádné blbosti sama....což u Árie se říct nikde nedalo :-D

Takže konečně ta důležitá informace - Happy zvládla zkoušku na 57 bodů ze 60 a já jsem na ni opravdu pyšná. Stržené body jsou hlavně moje chyba a taky jsme měly smůlu, že zrovna při jednom rozcházení se z výchozího bodu za plotem zařval nějaký pán, kdy jsme se s Happy obě ohlídly, co se to děje a tak jsme ztratily nějaký bodík :-( Ale nevadí....my to dopilujem!!!

Společně s námi dělala zkoušku i ségra Berenica Bohemia Wolfs. Šly se svojí paničkou na zkoušku ZZO a zvládly ji. Moc oběma gratulujeme a věříme, že se zase na nějaké zkoušce potkáme ;-)

Chovatelská stanice
BOHEMIA WOLFS © 2016
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky